معرفی دیاگ ( عیب‌یاب ) نسل یک پلاس
معرفی دیاگ ( عیب‌یاب ) نسل یک پلاس

 

 

 

 

 

 

 

 

شرکت نگار خودرو از بدو تاسیس؛هدف خود را توانمندسازی تعمیرکاران خودرویی و آسان‌سازی فعالیت‌های آنان با تولید تجهیزات تعمیرگاهی به‌روز و پیشرفته قرار داده است. این شرکت در طول سال‌های فعالیت خود توانسته است با استفاده از تجربه و تلاش متخصصان؛ اقدام به تولید دستگاه‌های مختلف الکترونیکی و مکانیکی کند. و دستگاه‌های دیاگ نگار خودرو یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین محصولات این سازمان هستند.

پس از استقبال از دستگاه‌ دیاگ ( عیب‌یاب ) نسل یک؛ دیاگ لمسی نسل دو با ویژگی‌های پیشرفته‌ی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری عرضه شد و توانست موفقیت‌های زیادی در بازار و در میان تعمیرکاران به دست آورد. بنابراین؛ ما با هدف تولید دستگاهی اقتصادی و پیشرفته، به طراحی و تولید دیاگ قدرتمند نسل یک پلاس پرداختیم. در این مقاله ویژگی‌های فنی این دستگاه با نسل پیشین خود مقایسه شده است. از شما دعوت می2کنیم که با همراه باشید.

مقایسه‌ی دیاگ ( عیب‌یاب ) نسل یک پلاس؛ با دیاگ ( عیب‌یاب ) نسل یک:

مقایسه دیاگ قدرتمند نسل یک پلاس و نسل یک

اگرچه محصول جدید نگار خودرو، دیاگ ( عیب‌یاب ) نسل یک پلاس؛ از لحاظ ظاهری به دستگاه عیب‌یاب نسل یک نگارخودرو شبیه است؛ اما از نظر برنامه‌ها و امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تعبیه شده در دستگاه، با نسل جدیتر و پیشرفته‌ی دیاگ‌های نگار خودرو یعنی عیب‌یاب لمسی نسل دو مطابقت زیادی دارد. دیاگ قدرتمند نسل یک پلاس، برخلاف نسل اول دیاگ‌های این شرکت؛ قابلیت پشتیبانی از تمامی خودروهای داخلی و خارجی را دارا می‌باشد.علاوه بر این؛ برای سهولت در کاربری دستگاه؛ امکان آپدیت آنلاین و آفلاین ماژول‌های نرم‌افزاری، فعالسازی پکیج‌ها و افزایش اعتبار آنلاین از طریق اتصال به؛Wi-Fi   به دستگاه دیاگ قدرتمند ( عیب‌یاب ) نسل یک پلاس اضافه شده است.

از دیگر امکانات اضافه شده در این دیاگ قدرتمند؛ حذف سوئیچ کلیه خطوط CAN و KLINE و کلیه مبدل‌های پرتابل می‌باشد. به این معنی که از این پس برای اتصال خودروهای نیسان و زامیاد، دیگر به استفاده از کابل رابط احتیاجی نیست. همچنین با حذف برد GPT امکان شناسایی ایسیوهایی همانند ME17، KESENS و ...؛ دانلود و تیونینگ، و فعالیت‌های خواندن و نوشتن روی این ایسیوها نیز فراهم شده است.

ماژول‌ها و برنامه‌های جدید و به‌روز دیاگ قدرتمند نسل یک پلاس:

دیاگ قدرتمند نسل یک پلاس

دیاگ قدرتمند نسل یک پلاس نگار خودرو؛ با منو و آیکون‌های به‌روز شده؛ حتی جذاب‌تر از عیب‌یاب لمسی نسل دو ارائه شده است. در محصول جدید شرکت نگار خودرو؛ برخی از ماژول‌های نرم‌افزاری که در عیب‌یاب ( دیاگ ) نسل یک وجود نداشته‌‌اند و صرفا برای  عیب‌یاب نسل دوم ( دیاگ لمسی ) طراحی شده بودند نیز جای داده شده است. ماژول‌های مذکور عبارتند از:

  • راهنمای کد خطا
  • راهنمای دانلود
  • تستر باتری و دینام
  • گراف پارامتر (که به علت کوچک بودن سایز LCD، تک گرافی می‌باشد)

ویژگی‌های دیاگ قدرتمند ( عیب‌یاب ) نسل یک پلاس:

در حال حاضر؛ به استثنای برنامه‌های خودروهای داخلی، شامل ایرانخودرو و سایپا، که برای تمامی دستگاه‌های عیب‌یاب نگار خودرو عرضه می‌شوند؛ ماژول‌های نرم‌افزاری جدید تنها برای دستگاه‌های نسل یک پلاس و نسل دو عرضه می‌شوند. در مقایسه با دستگاه نسل یک؛ شاهد هستیم که قابلیت عیب‌یابی خودروهای چانگان پلاس، اطلس، شاهین پلاس در گروه‌های ایرانخودرو و سایپا نیز به دیاگ قدرتمند نسل یک پلاس اضافه شده است.  همچنین خودروهای گازسوز کمپانی‌های داخلی نیز توسط  این دیاگ قدرتمند پشتیبانی می‌شوند. لازم به ذکر است که این قابلیت‌ها در دیاگ لمسی نسل دو نیز وجود دارد. چنانچه علاقه‌مندید که اطلاعات بیشتری درباره دستگاه دیاگ ( عیب‌یاب ) نسل دو نگار خودرو کسب کنید؛ به لینک زیر مراجعه فرمایید.

آشنایی بیشتر با: دیاگ تاچ نسل دو نگار خودرو

در بخش خودروهای چینی نیز در دیاگ قدرتمند نسل پلاس بهبود اساسی صورت پذیرفته، و پیکربندی و توابع زیادی برای خودروهای چینی اضافه شده‌اند که پیوسته به‌روز خواهند شد. کمپانی‌های جدید در حال توسعه همانند: ام‌جی، بایک، بی‌وای‌دی، گریت وال‌هاوال، رنو، کی‌ام‌سی نیز در این دیاگ اقتصادی نگار خودرو جای داده شده‌اند. ماژول‌های عیب‌یاب خودروهای لیفان X70 و لیفان 820 در گروه کرمان موتور و خودروی فیدیلیتی در گروه بهمن نیز که در دستگاه نسل یک وجود نداشته است، در عیب‌یاب نسل یک پلاس نگارخودرو به صورت آزمایشی عرضه شده است.

آپدیت‌های آینده‌ی نسل یک پلاس:

بخشی از قابلیت‌های قرار داده شده در دیاگ ( عیب‌یاب ) نسل یک پلاس؛ جهت حمایت از آپدیت‌ها و ویژگی‌های جذابی می‌باشد که قرار است در آینده‌ای نزدیک معرفی شوند. به عنوان مثال محافظ ولتاژ 40 ولتی  برای پشتیبانی از خودروهای سنگین که در آینده‌ای نزدیک عرضه می‌شوند در ایندایگ قدرتمند تعبیه شده است. همچنین بسته‌های نرم‌افزاری از کمپانی‌های متنوع موتورسیکلت برای دستگاه‌های دیاک ( عیب‌یاب ) نگار خودرو طراحی شده‌اند که عرضه‌ی آن‌ها به‌تازگی آغاز شده است.چنانچه شما تعمیرکار موتورسیکلت هستید و یا قصد فراگیری آن را دارید، میتوانید برای خرید این بسته نرم‌افزاری و انجام آسان و سریع عیب‌یابی و تیونینگ موتورسیکلت؛ به لینک زیر مراجعه کنید.

اطلاعات بیشتر: خرید دیاگ و بسته نرم‌افزاری موتورسیکلت

همچنین اگر  شما به جدیدترین محصول اقتصادی شرکت نگار خودرو علاقه‌مند هستید، و می‌خواهید دیاگ قدرتمند نسل یک پلاس نگار خودرو را برای انجام آسان و سریع فعالیت‌های تعمیراتی در اختیار داشته باشید؛  کافیست که برای خرید و یا دریافت راهنمایی و مشاوره؛ مشخصات خواسته شده را در این صفحه را تکمیل نمایید.

مقایسه‌ی دیاگ ( عیب‌یاب ) نسل یک پلاس با دیاگ ( عیب‌یاب ) نسل یک:

اگرچه محصول جدید نگارخودرو، عیب‌یاب نسل یک پلاس؛ از لحاظ ظاهری به دستگاه عیب‌یاب نسل یک نگارخودرو شبیه است؛ اما از نظر برنامه‌ها و امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تعبیه شده در دستگاه، با عیب‌یاب نسل دو مطابقت زیادی دارد. دیاگ نسل یک پلاس، برخلاف نسل پیشین خود؛ قابلیت پشتیبانی از تمامی خودروهای داخلی و خارجی را دارا می‌باشد. و برای سهولت در کاربری؛ امکان آپدیت آنلاین و آفلاین ماژول‌های نرم‌افزاری، فعالسازی پکیج‌ها و افزایش اعتبار آنلاین از طریق اتصال به Wi-Fi به دستگاه دیاگ ( عیب‌یاب ) نسل یک پلاس اضافه شده است.

علاوه‌براین؛ حذف سوئیچ کلیه خطوط CAN و KLINE و کلیه مبدل‌های پرتابل انجام شده است. به این ترتیب از این پس برای اتصال خودروهای نیسان و زامیاد، دیگر به کابل رابط احتیاجی نیست. و با حذف برد GPT امکان شناسایی ایسیوهایی همانند ME17، KESENS و ...؛ دانلود و تیونینگ، و فعالیت‌های خواندن و نوشتن روی این ایسیوها فراهم شده است.

ماژول‌ها و برنامه‌های جدید و به‌روز عیب‌یاب نسل یک پلاس:

دستگاه دیاگ  نسل یک پلاس نگارخودرو؛ با منو و آیکون‌های به‌روز شده؛ حتی جذاب‌تر از عیب‌یاب نسل دو ارائه شده است. در محصول جدید شرکت نگارخودرو؛ برخی از ماژول‌های نرم‌افزاری که در عیب‌یاب نسل یک وجود نداشته‌ و صرفا برای  عیب‌یاب نسل دوم ( دیاگ لمسی ) طراحی شده بودند نیز جای داده شده است. ماژول‌های مذکور عبارتند از:

  • راهنمای کد خطا
  • راهنمای دانلود
  • تستر باتری و دینام
  • گراف پارامتر (که به علت کوچک بودن سایز LCD، تک گرافی می‌باشد)

ویژگی‌های دیاگ ( عیب‌یاب ) نسل یک پلاس:

در حال حاضر؛ به استثنای برنامه‌های خودروهای داخلی، شامل ایرانخودرو و سایپا، که برای تمامی دستگاه‌های عیب‌یاب نگارخودرو عرضه می‌شوند. سایر ماژول‌های نرم‌افزاری جدید تنها برای دستگاه‌های نسل یک پلاس و نسل دو عرضه می‌شود.

همچنین در مقایسه با دستگاه نسل یک؛ عیب‌یاب خودروهای چانگان پلاس، اطلس، شاهین پلاس در گروه‌های ایرانخودرو و سایپا نیز به دیاگ نسل یک پلاس اضافه شده است. و خودروهای گازسوز این کمپانی‌ها نیز توسط این عیب‌یاب پشتیبانی می‌شود.

در بخش خودروهای چینی در نسل یک پلاس بهبود اساسی انجام شده، و پیکربندی و توابع زیادی برای خودروهای چینی اضافه شده‌اند که پیوسته به‌روز خواهند شد. و کمپانی‌های جدید در حال توسعه همانند: ام‌جی، بایک، بی‌وای‌دی، گریت وال‌هاوال، رنو، کی‌ام‌سی نیز عرضه شده‌اند. ماژول‌های عیب‌یاب خودروهای لیفان X70 و لیفان 820 در گروه کرمان موتور و خودروی فیدیلیتی در گروه بهمن نیز که در دستگاه نسل یک وجود نداشته است، در عیب‌یاب نسل یک پلاس نگارخودرو به صورت آزمایشی عرضه شده است.

آپدیت‌های آینده‌ی نسل یک پلاس:

بخشی از قابلیت‌های قرار داده شده در دیاگ ( عیب‌یاب ) نسل یک پلاس؛ جهت حمایت از آپدیت‌ها و ویژگی‌های جذابی است که در آینده‌ای نزدیک معرفی می‌شوند. همانند محافظ ولتاژ 40 ولتی که در دستگاه دیاگ نسل یک پلاس که برای پشتیبانی خودروهای سنگین که در آینده‌ای نزدیک عرضه می‌شوند ارائه شده است. همچنین بسته‌های نرم‌افزاری از کمپانی‌های متنوع موتورسیکلت برای عیب‌یاب‌های نگارخودرو طراحی شده‌اند که عرضه‌ی آن‌ها به‌تازگی آغاز شده است.

اگر به جدیدترین محصول اقتصادی شرکت نگارخودرو علاقه‌مند هستید، کافیست که برای خرید و یا دریافت راهنمایی و مشاوره؛ مشخصات خواسته شده را در این صفحه را تکمیل نمایید.


انتشار: 1403/03/22
بازدید: 198
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left
شما می‌توانید نظرات خود را درباره این مطب در فرم زیر ارسال نمایید.
نظری ثبت نشده است شما اولین نفری باشید که درباره مطلب فوق اظهارنظر کنید.

تماس با ما

  • کارخانه و دفتر مرکزی: بابل، کیلومتر 7 جاده جدید بابل به آمل. کدپستی: 4758311150 صندوق پستی: 47135159
  • تهران: خیابان توحید، جنب مترو توحید، طبقه فوقانی بانک اقتصاد نوین، پلاک 33، طبقه 3، واحد 8
  • 011-35910000
  • info@negarkhodro.com

عضویت در خبرنامه

منو از جدیدترین اخبار مطلع کن
تمام حقوق این سایت متعلق به شرکت فنی و مهندسی نگارخودرو شمال است.