مهندسین باتری ساز تازه کار
توحید امیرحیدری
توحید امیرحیدری
آذربایجان غربی, شاهین دژ
7 ماه پیش
لطفا از هرگونه یک سره کردن فیوز با سیم مسی و اضافه کردن آمپر فیوز خودداری نمائید. بنده هر چند وقت یک بار در جعبه فیوز خودرو هائی که دچار سوختگی کامل شده اند استفاده سیم مسی به جای فیوز در جعبه فیوز را مشاهده نموده ام
پاسخ [ گزارش] [ 179] [ 1 0]
توحید امیرحیدری
توحید امیرحیدری
آذربایجان غربی, شاهین دژ
7 ماه پیش
در مسیر سیم هائی که برای برق اصلی آفتامات یا رله ۸ پایه و ۶ پایه چراغ نورپایین و نوربالا مستقیم از باتری استفاده میکنید حداقل در فاصله ۱۰ سانتی باتری از فیوز ۴۰ آمپر استفاده نمائید
پاسخ [ گزارش] [ 0 0]
توحید امیرحیدری
توحید امیرحیدری
آذربایجان غربی, شاهین دژ
7 ماه پیش
در اکثر قطعی سیم هابرای پیدا کردن دو سر سیم به جای استفاده وقت گیر از دیزر یا بوق مولتی از شماره سیم استفاده نمائید مثلا سیم زرد خروجی پالس به کیلومتر سرعت در ایسیو به شماره ۱۳۳۵ بود در پشت اولین سوکت ورودی آمپر نیز شماره سیم ۱۳۳۵ میباشد
پاسخ [ گزارش] [ 0 0]
توحید امیرحیدری
توحید امیرحیدری
آذربایجان غربی, شاهین دژ
7 ماه پیش
نکته مهم با توجه به سری بودن چیپ ها ومقاومت ها و خازن ها در برد ایسیو در بعضی مواقع صدای دیزر دلیل بر رابطه مستقیم ۲ سیم نمیباشد ممکن است در حالت فعال شدن قطعه الکترون عبوری در داخل قطعه مصرف شود حد اقل در هنگام استفاده منفی باتری جدا گردد
پاسخ [ گزارش] [ 0 0]

تماس با ما

  • کارخانه و دفتر مرکزی: بابل، کیلومتر 7 جاده جدید بابل به آمل. کدپستی: 4758311150 صندوق پستی: 47135159
  • تهران: خیابان توحید، جنب مترو توحید، طبقه فوقانی بانک اقتصاد نوین، پلاک 33، طبقه 3، واحد 8
  • 011-35910000
  • info@negarkhodro.com

عضویت در خبرنامه

منو از جدیدترین اخبار مطلع کن
تمام حقوق این سایت متعلق به شرکت فنی و مهندسی نگارخودرو شمال است.